نرم افزار
طراحی اپلیکیشن اندروید، ios و ویندوزفون در کاشان

طراحی اپلیکیشن اندروید، ios و ویندوزفون در کاشان

امروزه همه می دانیم که دستگاه های هوشمند مثل موبایل و تبلت بسیار زیاد استفاده می شوند . تعداد کاربران موبایلی (گوشی هوشمند ) بیش از کامپیوتر های شخصی شده است  . امروزه آمار کاربران که با موبایل به اینترنت متصل اند بیش از بقیه ی گروه هاست .

اینکه خود را همراه تکنولوژی روز کنیم یک ضرورت مهم برای کسب و کارمان است . طراحی یک اپلیکیشن موبایل متناسب با کسب و کارمان نقش مهمی در ایجاد برندینگ و پیشی گرفتن از رقبای تجاریمان دارد. از طریق این اپلیکیشن ها می توانید با مشتری هایتان تعامل بهتری برقرار کنید .در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم داد. و اما اگر در کاشان زندگی می کنید باید بدانید که شرکت آرشا پرداز با بررسی اهداف، بودجه، مخاطب هدف و خدماتی که ارائه می‌دهید، بهترین اپلیکیشن موبایل را برای شما طراحی و اجرا می‌کند.  شرکت آرشا پرداز در زمینه ی طراحی اپلیکیشن اندروید فعالیت دارد. همچنین می توانید این مقاله را در این زمینه مطالعه کنید .

اپلیکشن های موبایل

اپلیکشن های موبایل

همگام با تغییر رفتار کاربران اینترنت حرکت کنید.

امروزه استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل امری است که برای حضور در دنیای تکنولوژی و حفظ و ارتقای جایگاه کاری خود، به آن نیازمندید. با توجه به گسترش استفاده عموم از اپلیکیشن‌های موبایل، بی‌شک شما نیز برای تعامل با مشتریانتان نباید از ساخت اپلیکیشن موبایل مخصوص برای کسب و کارتان غافل شوید.

نرم افزارهای سفارشی

نرم افزارهای سفارشی

مشتریان مختلف بر اساس نوع کسب و کار خود نیازهای گوناگونی دارند. کسب و کار یک مشتری به حدی می تواند منحصر به فرد یا پیچیده باشد که به سختی بتوان  یک نرم افزار آماده و مناسب برای رفع نیاز های آن مجموعه پیدا کرد، به طوری که معمولا نرم افزارهای موجود فقط بخشی از نیازهای مشتری را تامین می کنند. و اغلب شرکت ها مجبور می شوند از چندین نرم افزار مختلف استفاده کنند که در این صورت نیز نمی توان مطمئن بود تمام نیاز های مشتری برطرف شده، همچنین بر قراری ارتباط بین آن ها بسیار دشوار است. بنا براین طبیعی است که شرکت ها، سازمان ها، موسسات، اشخاص و مشاغل گوناگون نیاز به نرم افزار های اختصاصی و سفارشی سازی شده در زمینه کاری خود دارند. برای رفع این مشکل نرم افزار باید بر اساس تحلیل و نیازسنجی اختصاصی مشتری طراحی و پیاده سازی شود تا بتواند تمام نیازهای مشتری را پاسخگو باشد.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

اگر به دنبال این هستید کسب و کار خود را راحت تر مدیریت کنید! بر مشتریانتان نظارت داشته باشید! مشتریان را وفادار کنید! مشتریان جدید کسب کنید! سود و بهره‌وری خود را افزایش دهید! و در یک کلام  اگر میخواهید همه چیز را بهتر کنید حتما این مقاله را بخوانید

شناسایی فایل exe برنامه ها به عنوان ویروس توسط آنتی ویروس

شناسایی فایل exe برنامه ها به عنوان ویروس توسط آنتی ویروس

بعضی اوقات برنامه نویسان ویندوز پس از ساخت فایل exe برای برنامه هاشون و نصب اون متوجه میشن که آنتی ویروس اون فایل رو به عنوان ویروس معرفی میکنه اما دلیل این مشکل، راه شناسایی  و راه حل چیه؟

بهترین جایگزین تیم ویور (team viewer)

بهترین جایگزین تیم ویور (team viewer)

بهترین جایگزین تیم ویور (team viewer) : بعد از اینکه نرم افزار TeamViewer  برای کاربران ایرانی مسدود شد آنها مجبوراند از دیگر نرم افزارها استفاده کنند اما چه نرم افزارهای می توانند جایگزین TeamViewer  باشند؟ در ادامه این مطلب به معرفی برخی از این نرم افزارها پرداخته ایم . با ما همراه باشید.

می توانید قفل کامپیوتر خود را با فلش مموری باز کنید

می توانید قفل کامپیوتر خود را با فلش مموری باز کنید

اخیرا برنامه ی جالبی به نام Predator طراحی شده است که می توانید به وسیله ی آن قفل لپ تاپ یا کامپیوتر خود را به راحتی باز کنید. این برنامه به روی فلش مموری شما نصب شده و زمانی که فلش خود را به کامپیوتر متصل می کنید، قفل آن را باز کرده و با درآوردن فلش مموری دوباره کامپیوتر شما قفل می شود.

گروه های مقالات